21/8-13

Jamen hur skoj var inte detta då? Jag menar på fullt allvar att det är sköööönt att va tillbaka. Jag har saknat jobbet mer än jag anat och det tog ca tre sekunder så var jag tillbakai mitt normala svisch-svosch mode.
Folk var glada att se mig oxå En ubdrade om jag fått sparken (?!)

så nu är allt som det (nästan) ska vara.

Jag har ju glömt berätta om Jonossis och min fredag som var. Åt god middag, kikade lite på kulturkalaset och gick på bio. Årsdag måste firas lite iaf.
Lyckad kväll!

Mah! back to work!

Kommentarer
Postat av: Catlady

Det ÄR ju kul med jobb när man fått vila lite från det! ;) Grattis till årsdag and may u live happily ever after.

2013-08-21 @ 06:49:32
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0