2/8-13

Dagen började med huvudvärk och har fortsatt så.
Jag har iallafall vart duktig och åkt till vtuna för att forsla en MYCKET upprörd katt till vetrinären för årlig spruta. Fan vad smidigt med dropp in!!!!!
Med katt vaccinerad åter mot vtuna. Jag stannar, BF åker vidare.
Skilda planer denna helg.
Jonossi ska på nån spelning på grönan.
Jag avskyr folkmassor och värme så jag stannar hemma.
Imorgon ska jag träffa Uno och hoppas pä att huvudvärken släppt.

Jag ligger nu med morgonrocken på mig i denna värme...frös.
På g att bli sjuk?
Tror inte det. Trött och menstillvaro skulle jag nog skylla det på.

Die Katze var sååååååå glad att se mig...hon har kommit in och kontrollerat att jag är kvar flera gånger. Annars brukar hon bara komma in till kvällen och äta...
Sötkatten har saknat sin mammis.

Nåväl. Jag ska se om jag kan bli av med huvudvärken. Om det händer ska beger jag mig mot byn för inköp av mat. Hos moran finns inget som jag kan äta jue....

Inte ens godis.

adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0