25/2-13

God kväller.
Lika bra att smacka på med bilderna då...trodde jag men uppkopplingen ville nå annat. Så man får snällt vänta eftersom jag ogärna vill ha en stroke och bli halvsidesförlamad med afasi för ett par bilders skull.
Inatt kollade jag på oscarsgalan...ibland iallafall..mest tittade jag på Road Wars på 4sport.
Där finns min favoritpolis genom ALLA tider med ; SIMON.
Simon ftw!

Övriga nyheter;

Mitt senaste intresse är att skriva så nu är jag i färd med att skriva en bok, eller novell...beroende på hur mycket jag orkar. HAHA, tålamodet är inte det bästa.

Men fan vad mycket göra det är innan man ens kan börja skriva. Men jag har gett mig fan på att jag ska skriva skiten.

Tidigare idag var jag ute och gick i solen, igår när solfan lös så satt jag i en bil så jag kände att jag måst ut och möta solfan!
Efter det gick jag till gymmet och flåsade satan.
Det var en äldre herre där som hade rövsvett. Jag spydde lite i munnen men höll god min.

Nää...dags att skriva vidare då..
Jao.
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0