4/2-13

Att man inte lär sig.
Foppatofflor är de sämsta underlaget att toffla runt i när du vandrar över 4-5km per pass.
Jag hava sådan smärta i höft och knä så jag ligger nu i soffan och kvider. Min kära arb.kamrat får lyssna på min klagosång.
Dags att lägga pengar på RIKTIGA jobbdojjor tror jag.
Och dags att ringa fotdoktorn. Och få pensionärs-inläggen.

Jag tittar på Per Moberg som lagar äckelkött på äcklig grill.
Han är ute i skogen...bland öppna slänter och ängar.
Det ser ut att vara fuktigt, så jag är helt säker på att det riktigt doftar SKOG! Blöt mossa, hala stenar, gran....gräset..trääädkronooor!
En sjö.

Fan vad jag längtar ut!
Jag är min fars dotter och tycker vtuna är stad.


... ....

Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0