7/2-13

Fy vilken dag jag lämnat bakom mig nu.
Utbildning och träning.
Thats it.
Okej...lite senare hann jag med detta också:
 
Mina sviiingoda äppel/kardemumma muffins och to die for-brownies.

Sen ba...OOOUUUMFFF hoppade jag in i denna
Min sparkdräckt.
Nu sitter jag här och orkar inte lägga mig.
Imorgon ska jag åka och testa pensionärs-inläggen...Och prata med doktorn som jag somnade ifrån i tisdags,
ppppiiiiinigt!
men först paketera kaloribomberna. Nån lycklig ska få dom.
Kanske att jag hoppar träningen imorgon då jag har (surprise surprise) ont i mina ben..
Lika bra det för PT är sjuk och kan inte visa mig alla killer-övningar som jag vill göra.
(Mortal) Combat fighting 101 you know.
Fan.

Nää mot sängen bitsches.
 
Lateeeer

Kommentarer
Postat av: Jonossi

Ser ut att vara jävligt smaskiga kalloribomber :)Hoppas att allt går bra ida då!!

2013-02-07 @ 07:58:44
Postat av: Cat Von P

Jag tyckte också att kaloribomberna såg ut att vara något utöver det vanliga!
Yum!

2013-02-07 @ 08:28:02
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0