7/2- eftermiddag och kväller

 
Jag höll mig, jag kan inte kissa utomhus....det är ett faktum av alla år som festivalbesökare och campare. DET GÅR INTE.

Jag har hunnit med att träna (ovanligt) även fast jag sa att jag sku ta en promenad så benet/foten får vila. menskitidet så lever du längre.
Konditionen är så pass bra att jag klarar av att köra ett fysisk pass i över 30 minuter utan att kippa efter andan...och nu är detta då en månad sen jag blev tungandad av att gå 1 trappa.
DOCK sätter fötterna  lagom stopp eftersom jag tappar känseln i fötterna efter 30 minuters ansträngning..
Haha. Det är inte så lätt att fortsätta utan känsel i fötterna skall ni veta. Skum känsla..


Skämt o sido så är det förmodligen det som kan vara orsaken till mina onda knän.
Så mina nya inlägg ska kunna göra mig så pass bra så jag skall vara symtomfri!
Jag lägger min förtröstan till vetenskapen - där den hör hemma.
 
Städat har jag gjort.
Torkat kattröv har jag gjort.
Jo du läste rätt. Die Katze blev förmodligen avbruten (antingen det eller så är hon inkontinent) i bajsandet för in kom hon och hade kånkelbär...fast inte så hårda.

"I have poo"
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0