7/2 för middag

Nyss klar hos ortopedteknikern i solna. Mycket trevlig prick. Och vilka stjärnor han arbetar med!! Hittade många av mina sportfavoriter på hans väggar.
Han gjorde mina nya inlägg...han tyckte jag hade höga och fina fotvalv haha. Jag fick stå på en låda och han styderade mina fotsulor och vart jag lägger tyngd...jag fick gå på ett gå band och då utbfast han " vilken stabilitet i anklarna du har ! Raka och fina linjer! " jag som hatar fötter - mina egna included rös av obehag genom hela timmen...han gjorde gipsavgjutning(juta..? Gjuta?) på mina fötter sedan fick jag fotbad..
Sen tittade vi på lite skor...och jag får klassa mig som herre när jag hädanefter söker efter gympaskor...eftersom man ska ha lite luft i sina gympaskoj och dom ska ej sitta tajt och som vanligt så tror alla bolag att tjejer inte har över stl 41.

43 och en halv ska jag ha...tydligen..haha. Jag och Michael Jordan.

Återbesök 13/2 för utpassning och pröjs.

Nu är jag på roslagsbanan...kollektivtrafiken har flytit på bra. Tack för det.
Kanske att jag gör ett besök på kulturhuset och kollar in lite ljudböcker när jag ändå är i byn.
Sen prata med doktor...träna...tvätta...städa..öh vad mer kan man hitta på..?
Imorrn är det middag med nattisarna iallafall...
Imorrn är det en månad sen jag bajsade på nikotin.
4 veckor sedan var det i förrgår.
Hurra för mig.

Täby nu...snart hemma...i byn..
Det tränger från min urinblåsa...can I make it?
(cliffhanger)

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Ooooh en sån cliffhanger. Väntar med spänning på fortsättningen.

Och HURRA för dig!

2013-02-07 @ 12:49:43
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Jonossi

Låter som en bra dag!! Hoppas att dina fötter blir glada nu då :)

2013-02-07 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0