20/1-13

 
God kväller! Eller kanske eftermiddag...
Idag har det shoppats må jag säga, ok...det gjordes det igår också men i dag blev det betydligt större resultat!
Jag hittade tröjor - både ful och fintröjor, skor, hudvårdsprodukter, mössor, onepiece mm mm.
 
Nu inväntar jag middag som skall följas av Bingolotto-spelandes, då jag impulsiv köpte av en äldre herre i väsby C.
När vi var på G hem från Uppl-väsby fick jag den geniala idén att vi sku ta en promenad vid vtuna sjön..

Jag during the walk. Ignore the hands in the (new) sunglasses.
 

Fina Vtuna!


Iowa does the mupp:




Ute på isen, man kan numera gå rakt över sjön och så vips är du i Täby. Nice.


Iowa and Jonossi acts mupp:

Igår var vi som sagt och kollade på en lägenhet på Kungsholmen och här följer några bilder från det:







Mycket fint område! Och jättefin lägenhet! Ska bli skoj.
Nästa helg ska vi åka ner till Gbg och hämta upp stuff som Jonossi behöver för att rivstarta ett nytt kap. i livet - som Stockholmare "Tiihii"

Nåväl. Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh massa nice har ni hittat på i helgen verkar det som. Synd på nästa helg, vi ville ju hitta på nåt med er, men förstår ju att karln måste ha grejjor för att kunna fortsätta leva livet som sthlmare! "tihii" ;)

2013-01-20 @ 21:08:38
Postat av: Anonym

Anonym=Catladyn

2013-01-20 @ 21:09:09
Postat av: Anonym

Anonym=Catladyn

2013-01-20 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0