24/1-13 Torsdag

VIlken dag!
VIlken sömn!
Jag sov som en gud inatt, vaknade endast 2 gånger men somnade snabbt om.
Slog upp ögonen vid 09 och kände mig UTVILAD. Ryggen mår bättre.
Men 2 knäckemackor med ost samt kaffe i magen började dagen med musik och Die Katze tid.

Efter mys och musikstund så packade jag väskanoch begav mig ut på långpromenad med lite "healing" i tankarna...eller vad fan kallar man det då? Meditation? Äh, LUGN OCH RO?!
Skitdetsamma.
Jag bestämde mig för att vandra runt sjön, solen stod högt och det var varmt i solen...
Det var nästan - 20...men vad gör det? Det finns bara dåliga kläder.
Vindstilla. Fåglarna kvitterittade...jag gick förbi kyrkan och tänkte att jag sku in och "säga hej" till farsan...
Men iom att jag inte tror på att man behöver en grav att gråta vid för att känna behörighet så kändes den tanken skum, dock var min smarta farsa av samm åsikt så han är strödd i en minneslund.
Vid minneslunden är det fint må jag säga, sommartid är det vattenfall och blomster, hästar i hagen, harar som skuttar, hundar som skäller, träd som brer ut sig och en glittrande sjö som möter en.
(exakt det som farsan tyckte om mest - landet..) 
Vintertid är det också vackert, dock endast skällande hundar och frusna blommor...men det är vacker ändå!

Där stod jag i solen i 30 minuter ungefär och hade väl tänkt att jag skulle ära min far genom att tänka på honom och "prata" med honom, men så blev det självklart inte.
Jag stod mest och bara var.
Nollställd i huvudet.
Skönt att inte behöva tänka!!! Det enda jag hörde var nån jävla fågel som skrek.

Look here, where my farsa is laid to rest - eller vad man säger...känns konstigt att säga STRÖDD.


Haha. Han är inte det. Strödd alltså, han är kremerad, nerborstad i en nedbrytningsbar pappkartong (size chinese take away) och nedgrävd på ett hemligt ställe vid lunden.
Leka kurragömma efter döden typ...
Nämen dom gör ju så eftersom INGEN ska placera blommor på specifikt ställe jao...

Efter att jag fått nästan permanenta solkatter på ögonen för att solfan var så stark så åt jag en banan medans jag traskade vidare..
hör följer några bilder:

Iowa is the queen of the tundra!

Hade jag vart religös så hade jag insisterat på att det var Gud som strålade ikring mig.



Jawohl.
Efter denna promenad så gick jag och tränade. Synd för mig att min sjukgymnast var på plats och utsatte mig för div olika övningar som var skitjobbiga.
Synd för mig att en ung pojke insiterade att träna brevid mig och stönade som fan HELA tiden, tillslut fick jag frispel i huvudet.

När han stönade så lät det precis som taget ur en vuxenfilm - ya´ll know, så jag tänkte att han måste ju bara låta så när han har ett sexuellt umgänge också... (lite fördomsfullt sådär) så jag bestämde mig för att stöna lite försiktigt i "takt" med honom, fast inte lika intensivt och högt (im a lady you know).
Nåväl, det tog väl 30 sekunder så var det som om han höll på att kliva ur skinnet sitt.
Hans undermedvetna måste ju ha associerat denna kör av stön med något helt annat än fula tillgjorda situps.
HAHAHAHA. Fan va kul det var, han blev helt konstig. Började frusta typ.
Jag höll på att dö av skratt. Inombords dock, ville ju inte att han skulle känna sig obekväm.
Tillslut tittade han på mig och jag på honom, jag antar att min muskulösa kropp(?!) inte riktigt föll honom i smaken, han klände sig nog i underläge, för han stack ganska snabbt efter den ögon konfrontationen.
Ytterligare en dag på gymmet liksom.
Ytterligare ett socialtexperiment utfört.

Jaha, ska vi nöja oss där?
Näääääääää. En bra lön damp ner i min hand också.
Och jag är 17 dagar gammal som born again rökfri.
Fullmåne ute nu. Hoppas jag får sova lika bra inatt!

Imorgon sticker jag och Jonossi ner till Götet för att hämta grejjor/ Umgås med kompisar och familj!
HÄRLIGT!!

Fressten, Kusin, Han ska inte bo på Kungsholmen längre - det blir Söder igen..

Ach so.
Pöss!
 

Kommentarer
Postat av: Jonossi

Fan va fint de va nere vid monneslunden och runt sjön! Verkade vara en strålande dag att vistas ut på, dock lite kallt kanske ;) Gööött att det kanns så mycket bättre i ryggen igen o att du fick en god natts sömn, de va änna på tiden.
Du måste vara snäll mot pojkarna på gymmet ;P
Ser fram emot vår roadtrip ida!! Ska bli mycket trevligt :D
Massa extra kärlek!

2013-01-25 @ 07:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0