28/1-13

Måndag idag va?
Jag hoppas det, nyss vaken iallfall och skall snart ut på promenad i tövädret, får ta det som kompensation för att jag uteblir på gymmet...eller kanske jag orkar me båda. Återstå att se.
 
Igår eftermiddag, på g hem, stannade vi till på Gyllene Uttern för att käka "lunch", jag beställde in en vego-rätt som var skitgod. Risotto och burgare(sötpotatis).
Roligt när man får goda fantasifulla vego-rätter ute!
Både jag och Jonossi uppskattar att äta där. Prisvärt och helmysigt ställe!


från google.se
 
Jag skulle kunna tänka mig att bo så faktiskt, jag har en väldigt stor kärlek till slott och mansions.
Det är något som väcks i mig när jag är i närheten av äldre byggnader med ståtliga fasader.
Och NEJ, det är inte sexuellt.

jaja, jag kan inte lalla runt här mer. Ut och motionera!

Kommentarer
Postat av: Jonossi

Fantastiskt ställe!!

2013-01-29 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0