30/1-13

Årets bästa månad alla kategorier börjar sakta men bestämt dra sig mot sitt slut.
Lika glad för det är jag men gladast är nog räven.
Vi är live n direct från jobbet...jag har tagit en paus i allt göra då mitt knä lite oväntat gav upp nyss och blev två gånger så stort.
Det är tydligen bigg nono att sitta på huk.

Jag har ont i magen också då jag tvingas inta vanlig mjölk här och inte laktosfri. Så magen är också uppsvälld med smärtor.

Lika sur för det är jag men surast är nog räven.

Sista natten iallafall..sen ledig 2 jobba 3.

Die Katze har fått spunk hemma och beteer sig ännu mer divigt än vad hon brukar göra. Nu ska man sitta med henne när hon äter, man ska följa med henne ut och nåde dig om du inte lagt fram hennes bajskorv med mynta så hon kan "puffa" sig hög när hon vill.
Hon går runt och bräker...river ut lite kläder ur min garderob om jag inte svarar, stör så fort man satt/lagt sig skönt i soffan...ska sova PÅ mig...amen listan görs ju lång va.
Jag hoppas det är en övergångsperiod bara...och snart får det bli vår så damen kan flaxa omkring ute!

Nä..åter till spökjagandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0