7/1-13

Klockan är mycket och jag försöker vända på dygnet...
Igår var det dop för lille Jack! VIlken tillställning, jag är glad att jag blev bjuden!
Gott att dricka och förtära, massor med skratt och nya minnen!
 
Senare tog vi äldre tanter till flaskan och skred ner mot byn för lite ölintag på lokal, också MYCKET roligt och jag har träningsvärk av allt skratt.
 
Tråkigt är att Jonossi åkte hem idag. Iowa ledsen i ögat för det...försökte dämpa separationen med städmani men det gick inte. Bjuden på middag hos Uno med syster - utsökt!!!
Nöjd och mätt halkade jag mig hemmåt.

Rensat garderoben har jag gjort i ett par timmar, tittat på "kungliga juveler" och nu ska jag dra mig igenom "Bletchley Circle" som jag STARKT rekommenderar, kriminalserie i tre delar, 4 kvinnliga "hemmafruar" som startar egen cirkel och löser mord!
Skit bra gjord och den är engelsk, så det är inge av det där amerikanska tjafset och en massa naket med.
Så har ni lite tid över så glo igenom dom!
 
Nähe...dags för pt 2
 
Over!!

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Din inbjudan var självklar. :)

2013-01-07 @ 06:42:44
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0