8/1-13

Såhär i början av ¨året och i brist på spännande saker osm hänt sen jag skrev sist så blir det en lista att läsa!

Gjorde du något under 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag flög mer än 10 timmar
Åt inte 2 el 4 fotade djur
Höll bebis

Blev någon/några av dina vänner försäldrar iår?
Cat von P och Wasa!

Vilka länder besökte du?
Danmark, Österrike, Tyskland, Kina, Finland
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha 2013?
Mer normalt liv.
 
Vilket datum 2012 kommer du alltid att minnas?
Jack´s birthday så klart!!!
Och min egen...

Din största framgång2012?
Att jag kom i gång med träningen, och rehab-träningen.. Och flög till Kina...
Och lönehöjningen. Och jag inte svimmade när jag befann mig +1.8km över havet.

Största misstaget 2012?
Att jag inte kom in på utbildningen, idioter!

Vad spenderade du mest pengar på under 2012?
Resor, Böcker, MAT, kläder

Gjorde någoting dig riktigt glad?
Jonossis snabba vister hem, Tyskland-resan, Träningen!

Vilka låtar kommer påminna dig om 2012?
Alla ABBA´s låtar...
Mumford & son´s "lion man"
Mozart´s piano Sonata #11
Imperiet´s repetoar -  som tog mig och Jonossi igenom långa kilometrar på autobahn!
 
Vad önskar du att du gjort mer/mindre?
Slappnat av mer och stressat mindre? Inte vet jag..

Vilket var favoritprogrammet under 2012?
Historieätarna

Bästa boken du läste?
"Nazisterna och det ockulta" av Paul Roland
 
Fick du något du önskade?
Allt jag önskade mig! (förutom den satans utb. då...idioter)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var på g till China Country

Finns det något du kunde gjort ännu bättre?
Nej
Vad fick dig att må bra?
Träna och vara på resande fot!
Vilken kändis var mest i ropet för dig?
Benedict Cumberbatch!!
 
Vad saknade du under 2012?
Sol?
Vad är du mest stolt över?
Jonossi och att jag numera tränar - R E G E L B U N D E T -

Vad är den högsta önskan just nu?
Ett spännande år!

Done n over with!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0