later in the afternoon

Change of plans...jag blir hemma.
Vaknade upp med vad jag endast kan försöka förklara som spasmer eller kramp i ryggen och en ganska obehaglig tillhörande huvudvärk.

Not to be afraid though. Har upplevt samma symtom tidigare.
Det känns liksom som om musklerna vill slita sig loss från ryggraden.
Jag antar att det blir svårt att utföra fysiskt arbete med det så dt var till att ringa och sjl:a sig.
Dock så kan man ju inte sjl:a sig utan att få dåligt samvete...
Är det fler arbetsgrupper utöver vårdpersonal som har sådan ångest när man blir hemma från jobbet??

Känner alla så eller är det att man har hög arbetsmoral bara?
Tyvärr innebär ju sjl en hel del bakslag i kassan...men jag får se det som en investering att ta hand om kroppen när den säger ifrån istället...försöker jag iaf säga åt mitt dåliga samvete...

Äh. blä och usch. dags för en varm dusch, onepiece, mat, tablett och lagom horisontalt läge..

Smell you later.


Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Aj, trist!
Krya på sig iaf.

2013-01-22 @ 19:27:23
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Jonossi

Hoppas att det blir bättre snart!! Det dåliga samvetet kan du nog relatera till din arbetsmoral :)

2013-01-23 @ 07:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0