16/7-13

ohoj på skutan!
Ligger i sängen och skall snart sova för jag är trött. Trööööööött.
Dock nöjd med min helg!! Finaste vännerna och min bff/bf.
Jag har "fått" nya duschmunstycken till duschen...och spärrar till fönstren. Så det inte är kokbalja i lägenheten.
Jag bistod med en damm-mopp. Haha.
"här älsk, här får du en damm-mopp".

i helgen var vi ju barnvakt och vi hann besöka tanto för lite liveuppvisning i form av modern cirkus UTAAAAAAAAAN DJUUUUUUUR!!

HURRA!

God mat,alkohol,film,musik,skratt,allvar,motion.
Ja det bjöd helgen på!

imörra ska jag tillbaka till arb.terapeuten för mitt finger vill inte hänga med sina kompisar. Mitt finger har blitt emo och känner sig nere o hänger liksom med hela sig...avskärmat sig från de andra..
Det ska det förhoppningsvis bli ändring på!!

Men först! Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0