22/7-13

Jobbat i helgen. Joråå.
Det gick bra. Hade andra arbetsuppgifter.
Great!

Idag är sista kattvaktsdagen. Inatt har INTE vart kul då nya fluffet levt Jack Sparrow. Upp, ner, in, under osv osv.
Stackars gamla katten som inte fattade någonting och tvingades flytta in i sovrummet hos mig.
Han var crazy. Men deras mamma kommer hem idag så jag hoppas han lugnar ner sig.
Iövrigt då?
jo nu är jag långledig sedan har jag semester!
Nu på onsdag drar jag med tåg mot gbg där Jonossi finns sedan ett par dagar tillbaka. Vi ska renovera en kajak(?) och besöka ullared.

Imorgon funderar jag på att åka in till Riddarholmen och besöka riddarholmskyrkan där alla drottningar och deras kungar ligger nergrävda....jag har missat varenda datum dom haft konsert i kyrkan hitills. But tomorrow tänkte jag fara!

Det får vara allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0