29/7-13

kan det vara den 29e idag? chansar på det iallafall.
Igår var det final. Herre jeflar vad HÖGT upp vi satt! Jag dog lite. Och hade svindel i 61 minuter nonstop. Hur vet jag att det var 61 minuter? Jo för längre stannade vi inte. Madderfakker vad mkt folk det var! över 40 000 personer som skulle åka äckel pendel på väg dit i ökenvärme och NOLL intag av luft. Det var så mkt folk så när vi åkte rulltrappa upp mot solna så tog det stopp och folk ramlade bakåt ner över andra i rulltrappan innan nån tröck på nödstopp igen. Bra genomtänkt Solna Stad.
Så när mitt Ryskland gjort 1 - 0 och tagit 2 (!) straffar så sa vi hej då. Köpte en korv åt Jonossi på vägen. Åkte en TOoooOoooOooom pendelvagn, handlade på centralen och åkte vidare hem.
Man kan ju säga att min sociala/torgskräcks-aktiga ångest blev OFANTLIGT hög under denna fotbollsdag.
Nästa gång ska vi sitta på marken. På planen. Jag skiter i om jag måste vara med och spela. Men det är fan inte ok att sitta 100m upp när man har svindel för mindre än 5m.
Meeen fotboll är fotboll och jag är glad att jag fick se lite iallafall!
grattis Tyskland (såklart) till ytterligare ett GULD!

IDAG: städ/tvätt/handla matvaror. Lägga puzzel.
Fast det är inge kul att lägga puzzel med Jonossi för han dampar sig nå förfärligt. Och snöar in sig, och blir irriterad.
Vilken tur att han har en sån logisk politisk korrekt bessewisser till gf som kan göra allt såååå mkt bättre genom att hela tiden påminna honom om vad han han "gör fel" mohahahahahahaha!
Jag älskar att retas.Med jonossi.
Löv.

Aaaa vad fan...jo!
Fästingkoll också då jag självklart fick en fästing i gbg.
Nu är inte dom fästingarna kända för att bära på sjukdomar....men jag fick ju borrelia senast av en GÖTE FÄSTING..
Så jag fotar denna fästings-sår-kli-märke var dag.
mmmm daß war alles! puss

Kommentarer
Postat av: Catlady

Haha,"Ryskland".. ;)

2013-07-29 @ 07:52:25
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0