4/7-13

Jåmen hallå från vägarna mot Gbg!
Grabbarna och jag...och min kudde.
Vi stannade vid gylleneuttern (gränna typ) och åt god middag, då hade vi även fått sällis av svärfar med kollega som var på g hem från visby, fyllda med smaskigheter från politikerna där. Dom har ju sån vecka nu vet ni.
Kul!!
Nu är vi på jakt efter godis åt mig.
Jag fick ett infall nyss.

Haft huvudvärk hela dagen. Dock släppte det när jag satte mig i bilen som har AC så jag antar att det var vädret som fuckade up det.
Värk i fingrarna har jag också...synd att mina värkisar är nerpackade och oåtkommliga nu *sad faced Iowa*

Så snart är vi i min andra hemstad, då får Jonossi va i sitt naturliga habitat och prata som vanligt utan att nån säger " ööööö äru från göteborrrg eller - äääruu gooo elleerrrrr"
Eller "glenn?!".
Har får Jonossi vara sig själv för en stund.
Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0