8/7-13

Well well well...ännu en morgon i sjukskrivningenstecken.
Jag ska städa hade jag tänkt.
Sen dra en motionsrunda. Behövs efter helgens svullobravader.

Nu ska jag starta dagen med att lätta på trycket i bihålorna. fö faen vad det är täppt!

Dagens göra nr två får bli att försöka fatta vad fan det är som händer på semestern..
Jag har inte hängt med i Jonossis planering.
Ba sagt ja och okej.
Ser iaf fram mot semestern. Och en mindre stressad bf.
Denna vecka bjuder på lite pre-holiday då vi ska umgås med catlady-family på torsdag/fredag och Jonossis syskonbarn på lördag!

Adjö för nu.


Kommentarer
Postat av: Catlady

Hooray!

2013-07-08 @ 10:52:35
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0