9/7-13

Aaa hejsan. Idag sku jag vaccinerat mig men insåg att jag är förtidigt ute...måste vänta en vecka till.
Så jag och moran drog till Arninge och shoppade loss.
Eller jah...men iallafall.
Inne på en affär går en tant förbi mig.
So far so good eller hur...ja.
När hon är 10m från mig vänder hon sig om och pekar fuck you åt mig!
Stopp och vad fan tare åt dig tant?!
Hon slutade inte heller och jag tände till och släppte min jefla drag korg och sku minsann ruska tanten till vett igen.
Sen tänkte jag... "touretts" "psykist sjuk" ja ni vet...i dom banorna att tantfan i te rådde för att hon bar sig åt som en sjöbuse.
Så jag räknade till tio, gick dock efter henne och tänkte(hoppades på) att om tantfan gör NÅGONTING mer så kör jag över'na.
Men hon hann gå *sad faced iowa*
Whattafakk peka hon finger åt mig för?
Andra attack-mode kom i en annan affär när min mor sku gå förbi en kö och ut ur butiken och ett stycke svett-äckel-karl-skit MÅSTE yttra sig!! Måste påpeka att det är kö och att man minsann får vänta sin tur och säga till ORDENTLIGT om man vill ta sig förbi trots kö..om man absolut måste.
"knip käft din äckliga skepnad till man"
Jag mummlade mkt tyst för min mora skäms när jag ger mig på orättvisan.
Varför vet jag inte.
Vad spelar det för roll. Jag säger ju bara så som de andra gör - vädran av åsikt.

Nu blir jag skitförbannad när jag tänker på karln. usch.

En annan sak som gjorde mig förbannad var inne på Folkhemmet där dom säljer dörrmattor med slogan " there is smart men in this world. The ones who stays unmarried"
Nu fanns det bara 2 målare i butiken och ingen personal så jag kunde inte ifrågasätta valet av dörrmatta att sälja. fy fan.
Bojkott av folkhemmet i framtiden.

Blä usch och fanskap.
men sen åkte vi till täby och efter det hem.
Imorrn väntar SOVMORGON!
FY vad skönt det ska bli.

om inte Die Katze väcker mig igen.
Idag är det rekord! En mus och en fågel. 14 timmars mellanrum dock. Och musen kunde jag gå iväg med och släppa ut nån km från baksidan.
Musen va söt. Hade jag haft den som husmus hade den fått namnet Herman Husmus.

Fågeln va död dock.
I sopen den for.
Stackars. Hoppas den dog fort. Och inte hann känna smärta, ångest och rädsla.
Sov gott i den eviga sömnen fågel..

Snark o gnatt till er andra också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0