10/6-13

hej.
Imorse gick jag av efter tre nätter.
Fasen va skönt. nu är jag ledig i nio dagar.
Jag ska dricka kaffe, äta dadlar, läsa, träna, instagrammmma, se på tv..haha. nämen ni fattar.

Idag har jag tränat. 3 tim för att vara exakt.
Efter de passen bestämde jag mig för att det blir sjukgymnasten imorrn med foten.
Absolut att den tar tid att läka men jag måste ju kunna anväbda mig av den...mer än att bara stödja liksom.
Jag blir ju sne som en deffekt ostbåge när jag inte ian gå som vanligt.

Imorrn äre oxå försommarfest med mina kamrater på jobb. hurra!

Skönt med regn dessa dagar! Frisk luft jao!

Jag har ett mål i veckan och det är att hitta ett par gå/springskor inför utlandsresan om mindre än 2 veckor...
Nåväl. Nu ska jag sova.
Upp med tuppen!

Ps.
någon som såg bröllopet? Aaaaaahhhhmen jag dööör. Vårt blivande kungapar är ju to die for.
Och jag satt klistrad i 6 timmar vid tv:n.
Viva la petit Estelle som stal showen.
Och Kronprins Fredrick's gemål kronprinsessan Mary som är så vacker!
Jaja..jag kan hålla på i evigheter..men jag har insett att mitt intresse för monarkin är jag ganska ensam om i bekantskapskretsen. Men det gör inget. Mer åt mig.
Jag får se mig själv som en adlad nobel riddare som svurit evig trohet till konungen och hans rike.
För det är väl så sagorna går?
Och jag är ingen hjälplös sessa.
Nä.
Drottning men enväldigt styre eller nobel riddare med äventyrliga resor bakom sig.
De rollerna passar bäst...
Nämen nu gåre överstyr..gnatt.
Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0