11/6-13

At sjukgymnastens väntrum.
Jag kom hit ultra tidigt och tog en sväng förbi jobbet som vekvämt nog ligger en trappa upp.
Där hjälpte jag en kamrat att packa upp varor tills vaktmästaren kom springandes efter mig.
Chefen behövde mig på sitt rum och det var snarast.
Säkerhetssamordnaren var på besök och det ska snackas brand/säkerhet/skyddsorganisation.
Han är ny vår nya säkerhetssamordnare, han är trevlig, smart och framförallt BRYNÄÄÄÄSARE! JAMENAR HUR KOMMER VÅRT SAMARBETE INTE KUNNA BLI ANNAT ÄN BÄST EVVAH?!

Plus att han kör hoj.

Nog så. Spontant möte i en timme, vilket var skitbra för då gick tiden och vips dags att gå mot sjukgymnasten!
Så här är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0