14/6-13

Hallå är ni vakna?
Jag är vaken..har nyss ätit frukost.
Full med myggbett på högerben...nån som haft fest när iowa sovit!
Måste ha sovit knasigt också för min högra armbåge är svullen..kan va myggbett där också. Utan kli.
Lillfinger och ringfinger är obrukbara så det måste va en nerv som blitt bedövad å.

Jag mår iaf lite bättre från igår...
Jag vettefan men jag gissar på att eet är bönderna som förpestat luften som jag andas...och catten har trasig fot så dom har saboterat för henne också.
Stackars catten. jag vet hur jävla mupp det är att ha rn obrukbar fot och hur frustrerande det är...
Men Catten har en fin Baby J att ta hand om oxå..

Åh...för några dagar sen var jag hos sjukgymnasten ju...fick papper...samma dag fast på kvällen var dom borta.
Hittar dom INTE.

nu ska jag ta helg ( har dock vart ledig hela veckan) och åka mot hem nr två i Årsta.

Men först lata sig mer!!

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Ja, jävla Molnby och sabotera!

2013-06-14 @ 12:02:28
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0