16/6-13

As i wrote on le instagram har jag haft en helvetes huvudvärk heeeeela dagen.
Jag är så lyckligt littad som har en sån fin bff/bf som Jonossi som skjutsar mig från Årsta och hem enbart för att jag ska slippa åka kommunalt.
Guld värt.
Migränvärk ... ljuskänslig...ljudkänslig...bläää.
Imorrn ska jag hålla i min brandutbildning igen.
HOPPAS det gått över tills dess.

Haft en mkt bra helg annars.
Lungt och stilla.

Handlat skor...vaccinerat mig mot TBE...växlat pengar...

Well...snart dags att pillerknapra 1g alvedon och hoppas att jag kan få slappna av lite...
Hela nacken är spänd. Stel.

Night night my flowers.
( nej. jag har inte tagit nå annat...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0