18/6-13

Tjäna.
Idag hare vart full rulle.
Åkte till Thünderpussy i uväsby, vi tog en promenix ner till väsby c där vi åt en god lunch och snackade en massa. Inte skit.
För min vän är klok hon *glad gubbe*
Jag handlade...en del.. öhm...träningsbyxa, väska, 2 t-skjortor, 1 linne, öh...ja..just det trosor!
Jag fick löneök igår så jag kände att jag måst fira på nå sätt.
Fint som snus.
Hälsade på en mkt pigg mormora innan jag for hem, tog en kaffe åt kakor.
Mycket trevligt!!
Sen mötte jag upp Uno på bussen hem.
Skrattade som vanligt i hennes sällis, vi handlade på ICA o sedan lite Thai käk som vi mumsade hemma hos Uno.
Vi snackade lite om vad man ska ha med sig till William Wallace country och sedan tittade vi på bilder på katter i olika komiska situationer...
Efter det gick jag på promenad.
Sedan hem.

Nu väntar ons, tors med jobb.
Känns sådär då jag har ont i pallet fortfarande.
Ska käka antiinflammatoriska få se om det kan va bihålorna...
Blöööö och möööö på huvudvärk iaf!

Nä nu ska jag sova skitlänge.
Minst 12 timmar!
Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0