1/3-13

Nyvaken. Skulle ha vaknat vid 07 men jag tror att alla berättelser om exorcism jag läste igår som gjorde att jag försov mig. Har drömt som en tok.

Iallafall. Nu käkar jag jordgubbar och dricker kaffe.
Eftersom hela dagen redan skitigt sig så tänker jag ta en smörgås till...och inte träna idag...öhm...kanske.
Har tränat fyra dagar denna vecka...och med tanke på mina timmerstockar till smalben så kanske man gör dom en tjänst och vila i högläge.
Men dom värker satan när jag är stilla så några promenade blur det iaf.

Detta är ganska typiskt mitt beteende. Jag kan inte göra nåt med måtta.
Allt eller inget. 100% eller nada.
Mycket bra i karriären och när man pluggar och så.
Mindre bra när man tränar sönder kroppen.
Jag tror mig veta varför dessa tvångsmässiga situationer uppstår.
Största orsaken är när situationer jag inte kan kontrollera dyker upp. Typ som situationen med morsan.

Då lugnar jag mig själv undermedvetet genom att träna överdrivet mycket. Andra kanske börjar tvätta händerna frenetiskt eller shoppar. Jag tar ut så mycket jag kan av kroppen så kroppen ska vara så trött som möjligt på kvällen och inte vill vara vaken.

Så..jaha. Vad ska hända idag då. Vicka på tårna och läsa bok?
Krama en bibliotikarie? Det är den dagen idag...det är sant..krama en bibliotikarie-dagen. Googla om du vill.

50+ dagar som rökfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0