18/3-13 KVÄLLER

ja. fan va trött jag var när jag vaknade i eftermiddags.
Bara ett sätt att få bot på det; ut och vandra bland snödrivor och driv is. Ett stycke gympass efter det.

Barbiedockan va på plats. Jag vill inge annat än sätta henne ner och säga " du duger, jag lovar, du är snygg".
Hon dör nog hellre än blir ful.
Mja...nu är ju jag fördomarnas okrönta drottning och jag drar mig till minnes att en dubbelmoral inbefinner sig...ibland.
Men hon är så fixerad. Innan, under, efter och mellan övningarna så rättar hon till håret, make upen, linnet och ger den där "blicken" i spegeln. Ni vet...den vi alla har när vi checkar läget med vårt face och ba " yeeeaaah ".
Iallafall. Jag är också fåfäng.
Men jag vet ju liksom innerst inne att jag är vackrast och jäla läcker, snygg och eftertraktad. Hon verkar inte ha den känslan...hon fokuserar för mkt på det yttre. Det yttre kan rasa samman när som...medans självkänslan gör dig trygg och stolt och det är det som "lyser igenom" som snyggt.
Men det fattar ju inte hon. Eller han för den delen heller för det finns en massa med pojkar/män som också skulle må bra av att höra att dom duger och är snygga som dom är.
Sluta frusta och spänna. Du ser mer ut som en bajsnödig myrslok.
Getta fuck outta here liksom.
Nuff said.

Nu ska jag äta upp min zoo-klubba. Och beställa hem lite träningskläder.

Fressten! Jag är ute efter ett par badshorts.
Och alla företag tror att jag gillar rosa enbart för mitt kvinnliga kön.
Remember hur svårt det var att hitta ett par vanliga shorts?
Nu får jag best. herrshorts enbart för att jag inte vill ha med blommor och rosa ful färg.
Getta fuck outta here nummer två.
Hur jävla svårt ska det va att fatta att rosa är en färg och inte kopplat till ett visst kön?!
GAjaavdjjdixkdlfnfkcosnfjckfkaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0