19/3-13 EM

Det var jätteskoj att pw:a i snöstörm. Kallt om inte annat. Men va fan liksom.
Har beställt lite träningskläder...och kom på att jag är i akut behov av en bikiniöverdel..
Vi åker om en och en halv vecka...Jag behöver en NU.
Jag hittade tillslut ett par HERRshorts modell bad som får duga - svarta så klart 149kr får man väl anse vara gratis.

Problem nummer 2 som jag besitter just nu är att min iPOD äger ALL min musik och vill inte dela med sig till datorn.
Så jag fick "lov" att KÖPA ett program för 29.99 USD enbart för att få över ALL min musik i datorn igen.
Fuck APPLE och deras jävla produkter alltså.

VARFÖR I HELVETE RADERAR iTUNES MITT MUSIK-BIBLIOTEK?!
FÖR ATT JAG SKA KÖPA MEEEEER AV FUCKIN APPLE PRODUKTER.
Fan va trött jag blir.
Så aaaaaaaaaaaaa nu h¨ller den iallafall på och för över min musik som jag samlat ihop under se senaste 21åren.
Tror ni att det kommer ta tid eller?
Efter 3 timmar så har typ 700/4800 låtar förts över. Hallelulja och prisa jesus och hans fula jävla moster vad snabbt det ska gå då?!


Snart dags för mat också.
Det ska iaf bli trevligt.

Mindre trevligt är att Die Katze har kvällsmedicineringen kvar. number 2/2.
Sweet corn have mercy on my white body.
Mja, åter till väntandet.

Och jag kan fan lova att nästa gång jag skriver så kommer jag berätta att ALL MUSIK FÖRSVANN.
ok...så ni är förberedda.
Jävla teknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0