20/3-13

Scheisse.
Kvällen har vart bra. Hem till Uno och Gato för middag, mkt gott och jag gick fullproppad därifrån.
Innan det så slappade jag i vanlig ordning efter träningspasset/en
Om jag fortsätter så här så kanske jag kan bli kulstötare innan 35?

Mja...helst latjar jag fotboll. Och hinderbanor är kul.
EJ PÅTVINGADE HINDERBANOR.

Other news...hultan till sigtuna. En fjärt härifrån.
Hahaha hur många år har man inte lagt ner pengar och dyr tid på att åka till småland och nu kommer le festivalus musikus va i grann kommun. Sorta.
Vad är charmen i det?
Man måste ju ha pissregnet, kylan, smålänningar som samlar burkar.
Int så charmigt här oppe. Naj.

Äh.

Imorgon beger jag mig in mot stan för inköp av bikiniöverdel.
Det är alltid lika förödande när man letar efter ett visst plagg som helst ska se ut på ett visst sätt...det finnes aldrig.

Ach so...und so weiter.. Schlafen Sie gut.
Bis morgen. UND TSHÜSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0