4/3-14

Me and my cat.
Hon blir så "mammig", fast hon ska ändå va lika ogosig och avståndstagande som vanligt, det blir lite motsägelsefullt.
Hon brås nog på mig.

Jag har suttit med datorn och ordnat i itunes.
Efter fem timar hann jag fixa typ tre artisters repetoar.
Frekkin HATE hate haaaaaaate that shit program.
Jag la in bilder också..från helgen som vart...fixade bland mina filmer...amen you know. Shit one does on a sunday night.
Jag satt och funderade vilken film jag skulle dra igång...det slutade med beslutsångest och kära avsnitt av Top Gear.
En av världens absolut bästa program någonsin.
Man kan alltid lita på att det levererar.

Igår kväll vid nio trettio gick jag och Jonossi på promenad i sthlms nattliv. I joggingbyxor, myssa och leriga kängor.
Har aldrig känt mig på svennis-punk i mitt liv.
I jonossis hus ligger det ökända cafè 44 så punken hänger tung över kvarteret....eller nåt.
Vi vandrade i nån timme...hamnade vid Katarina kyrka, kyrkogårdar är otroligt rogivande om nätterna.
Jag stod och tittade upp mot klocktornet och den svarta himlen hade gråa moln som snabbt rörde sig över den.
Allt stod still runt i kring och jag fick den där "mörka, mystiska, spännande" känslan man får när man tittar på grafik föreställande gothiska el harry potter byggnader...
Kyrkan i fråga är gul och gigantisk, fet och lång. Så det blev fina kontraster mot natthimlen.

Denna vecka är jobb vecka! Har jobbat 10tim på 14 dagar så nu är det dags va...
Må jobb
ti jobb
ons jobb
to jobb
fre ledig
lö ledig
sö jobb
må jobb
ti jobb
on jobb
to ledig
fre jobb
lö jobb
sö jobb

mjahaaa... well.
Ny dag imorrn. Tycker redan bättre om denna månad.
Bis später. Tschüss.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Ja, hon brås nog på dig Wilmisen. :P

2013-03-04 @ 07:37:33
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0