Bilder, text och gubbslem.

Ja, här är två sport bh/bading tops jag köpte.
Mucho nice om jag själv får säga´t.
 
 
Som vanligt så kunde jag INTE hålla mina fingrar i styr när jag hittade en HEL JEFLA HÖRNA med andra världeskriget i en bokaffär som låg väl undangömd på Östermalm...
Utökade min samling med 4 volymer uppslagsverk,
Very pleased ´bout that.
 
Dagens spontaninköp:

En flådig ring. Den kostade en lite, men var nedsatt med 50%
Och då kan man ju inte låta bli... Helt sjukt egentligen.
Vad ska jag med en sån ring till?
När ska jag ha på mig denna?
Varför? Vad? Nä?
Jaja, nu äger jag den, aldrig i mitt liv att jag trodde jag skulle lägga ner seriösa pengar på ett smycke.
Well, tiderna förändras och jag likså.
Den påminner lite om Lady Di´s....i miniatyr...och i fel färg, för den som Kate numera har är blå....och MYCKET STÖRRE.
Men detta hade jag råd med...
 
 
Ja och här ser ni 1 badtopp och ett headban.
Den överst är toppen...skit liten.
 
Bildsessionen över.

Jag ligger till säng med en snarkandes Die Katze, rätt nöjd över dagen.
Imorgon ska jag träna (vad ovanligt) gå förbi jobbet (vad ovanligt) och sedan träffa Jonossi (ovanligt)
Vi ses typ lika lite fortfarande fast han numer bor i STHLM.
Men shitty same.
Fotboll imorrn då. Dock inte Germany, men lika bra ändå...Sverige spelar.
Jag hoppas även att jag får sova under morgon natten för vi åker asa tidigt på morgonen och jag sover INTE bra när jag delar säng. Jag är inte en "dela säng- människa".
Jag har typ 5 kuddar som ska placeras ut så det är rätt tight om space.
Jag tycker det är illa nä DIe Katze, som nu, envisas med att sova brevid mig.
Får klaustrofobi va fan!!!!
"Back the fuck off"
Neggo idag:
På gymmet så var äckel-svett-jag-har-alldeles-för-mycket-aftershave-och-är-efterbliven-gubbsjuk-och-har-mindervärdeskomplex-patriarket där och skulle domdera.
Gubba/(män som ska visa "vart skåpet ska stå" och vara snälla och visa "flickan" hur man gör.
"amen back the fuck off, you gubbe you".
Kräkvarning och jag känner mest för att bli martyr och spränga gubben och mig själv i tusen bitar.
Positivt idag:
Jag hittade Cat Ladyns örhängen hon "suktat" efter.
Det fröjde mig och henne!


Nu äre snart gnatt, men först repris av Leif GW på svtplay.


 Till Cat Ladyn: Jag tror att "helt sjukt" påminnen en hel del om "the doctors", såg lite men bytte snabbt kanal, dom bjuder in kändisar som "gått in i väggen" som klagar på att dom fick LOV att ta en timeout.
HAHAHAHAHA. Och vi dödligt folk får gå på knäna iallafall. Trots väggar. Bara att studsa tillbaka.
Byes
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0