kväller 14/3

Ja, jag hann ju int mer än publicera inlägget så ringde moran och meddelade att hon skulle va hemma inom timmarna.
Jaha.
Bra så.
Tack och adjö.

Det är akut platsbrist på DS. Korridorerna är fulla med patienter.
Jag förstår varför dom skickar hem "färdig medicinerade" patienter.

Iövrigt är jag trött. Jag har dock vart ute och motionerade tidigare. Skildrar tankar.

Imorgon väntar jobb....och tre nätter framöver.
Sen ledig 9 dagar. Jag ska sova!

Ullared nästa helg. Med moran. Herreminge.

Jag längtar efter att kälen ska släppa i marken så man kan njuta av riktigt fina promenader i skogarna.
Utan äckliga fästingar som ger Borrelia!

Fuck that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0