13/5-13

Live n direct from work.
Idag är jag viktig då jaf ska hålla utbildning i brand och säkerhet, mina områden så att säga.
Det ska bli skoj!

Mindre skoj var natten, jag håller med Cat Von P, dåååålig natt!!
Min redan onda fot blev ÄNNU ondare och blåare. Det blir akut doktorsbesök imorrn.
Hela foten pulserar och jag KÄNNER hur blodet pumpas runt. isch!
Dessutom går jag med kryckor och det är inte enkelt så jag vill ba veta om jag skadar foten mer genom att anv när den är så svullen/öm/blå.

Die Katze gav mig en fin present igår.
Årets första Borrelia smittade fääästing.
Eller jaa...jag vet ju int om den bär på borrelia men jag antar det värsta och lär se utslaget om mån vecka sådär.
Dööö äckliga parasit djur!!!

Nu ska jag va pedagogisk. Hej.

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Usch och blä för dåliga nätter och äckliga borreliasmittadeparasitäcklen!

2013-05-13 @ 16:36:06
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0