16/5-13

Hej-

idag har jag städat må jag säga.
Dock svårt med en fot som inte är böjbar eller vidare smidig.

Efter städ var det raka spåret mot Danderyds Sjukhus och hälsa på mormoran.
Jag köpte en krukväxt av den mer ovanliga sorten som uppskattades mycket.
Hoppas dom kommer fram till vad det är för fel med min urmoder.

I övrigt är det en ganska bajsig dag idag då det är min farsas dödsdag.
Det är nu 6 år sedan.

- mer än så behöver jag väl inte säga om det.


Uno gjorde mig lite glad nu på kvällskvisten och mejlade över exemplar på hotel!!
ÅÅÅH!
Kul!
 
Iövrigt så är det semi-final 2 i Eurovision ikväll.
Och det är väl det som kanske inte så jättemånga vet, en jag tycker mycket om denna tävling.
Tävla i musik - kul
Ha konstiga kläder på sig - kul
Olika kulturer - kul

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Vart är det ni ska semestra någonstans????
/ Lätt avundsjuk.

2013-05-16 @ 21:37:20
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0