18/5-13

Live n direct from work.
Det är ingen bra idé att jobba med stukad fot näru inte får sitta på tio timmar.
man sku kun säg att min fot är upprörd.
Minst sagt. Kan ha och göra med att jag vandrade en timme EFTER att jag vart och tränat.
Stackars fot blev chockad.

Skall jag avslöja vart hän Uno och Iowas resa skall gå?
2013 äras the land of Braveheart/ sir William Wallace med vår närvaro.
The land of "Nessie".
I shall have män i kjol med blåsinstrument underhålla mig vid bordet.
Yes my friends.
Iowa und Uno shall visit Scotland.

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Ååååh så skoj, inte med foten dock, men Skottland ligger högt på listan över land som måste besökas.

2013-05-18 @ 07:32:40
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0