19/5-13

Irriterad.
Det får summera mitt tillstånd just nu.
Irriterad alla jävla facebook uppdateringar ang. vm-guldet.
Varför vet jag inte. Men jag tror att personerna som absolut måste informera sina andra fb kompisar verkar va av uppfattningen att resten av packet saknar tv eller radio.

Mja är väl säkert int ba de som gör iowa irriterad.

Jag missade en sammanatrålning jag gärna hade medverkat på.
Även fast jag inbillade mig annat.

Nåväl.
iveckan ska jag försöka reda ut min fot.
På ett sätt känns det mupp att gå till doktorn då stukningar kan ta VECKOR innan de är över helt o hållet. och det enda som hen kommer säga är att jag måste avvakta.
Slöseri med tid med andra ord.
Samtidigt så vill jag veta att det är grönt ljus att anv foten trots lite pain och så...
Vad tror ni?

Köpa klänning står på schemat också..
Vigsel i helgen.
Brandgenomgång måste avklaras.

*******

Igår röstade jag satan på ungerns bidrag och är helt övertygad att det var mina tjugo röster som gjirde den fina placeringen.
*host*
Så bra!
Nu behöver jag ej nämna eurovision på ett år.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0