20/5-13

Ohoj!
Nyss klickat hem vad jag tror kan va en snygg klänning att ha på söndag då det vankas bröllop.
Dyrt men va fan, blå blev den också.
Har iof redan en blå jag köpte till bröllopet i februari, men jag har lyckats krympa i omkrets så den hänger mest.
Nu blev det en sån här från ELLOS.SE

 
Jag har förkärlek på långärmade klänningar.
Köpte också en i finstickad lite tjockare klänning...att ha...nångång?
I höst/ vinter?
Som om jag faktiskt använder klänningar....men kanske mirakel händer. Vad vet jag.

Nu ska denne som jag beställde i 3 stl dumpas hemma hos mig på onsdag. Passar inte skiten eller att jag ändrar mig blir det panik shopping på torsdag.
Det är bra att vara ute i sista sekund. Jag har bara vetat om detta i 3 månader.

Faaakk.

Jag har gjort rätt för mig och betalat min del av resan till Uno också. Fan vad kul vi ska ha´t.
Jahopp, träffade Catten på väg hem från min misslyckade motionsrunda.
Cattens runda verkade mer lyckad.
Jag plockade iaf gullvivor. Vad nu det skulle va bra för...men jaja, plockade är dom iaf.
Mer blommor:
 
sen hade dom snyggt spärrat av en del av vägen med vuxenklätterställningar.
Gissa om det kommer va populärt till helgen när fulla Bällsta/Kragsta bor ska ta sig hem.
Javisst. Underskatta icke bybor!
Kolla bara på alla Robinson deltagare! Bybor!!
Bybor ffs!!

Jaha. Vad mer?
Har några fikor att va med på i veckan. Kanske Catten vill ta en också?
En bokhylla ska kollas på.
Eventuellt panikköp av klänning.
Brandrundan....from hell.
Doktorsbesök.
 


 

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Catten vill ALLTID fika.

2013-05-21 @ 07:00:32
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Jonossi

Mycket fin klänning!! :)

2013-05-21 @ 09:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0