26/5-13

Gårdagen var asnice. God mat och dricka och jag fick uppleva det med världens bästa Tünderpussy!!!
I love u my friend.

Well...dagen bravader började vid tio riden då jag vaknade med ett ryck. 14.30 sku bröllpet vara.
jag bestämde mig för att åka timl Jonossi och klä mig.
Big mistake.
Tog en jävla tid o väl framme i Årsta så öppnade himlen sig.
Kul.
Jag fick exakt 15min att klä mig...bättra på sminket och fixa håret.
Skit.

Mkt fint bröllop. Min vän var så vacker!
Kul också att återse pumorna som jag växt upp med.

Jag och Jonossi följde inte med den chartrade båten. Vi åkte hem och böt om och åkte och handlade.
Jag är helt slut. Har ont i ryggen och nacken för jag var så stisslig och spänd inför o under bröllopet.
Så nu sitter jag med paltkoma och ojjar mig.
Jag hoppas att dom får trevligt iallafall!!
Det är hon värd. Bruden. En mer cool och avslappnad brud får man leta efter.
Nästan så jag ångrar lite att jag inte kan va mä...men whatta hey.
Vi får ses hos min vän och hennes man - london- istället. Då har jag en stor anledning att ta mig dit.

Nu en kaffe och förlängning i svenskacupen. Sen promenad och inköp av kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0