eftermiddag med röntgen o kaffe...och shopping

Efter 1h 40min väntan så blev jag röntgad och fick svar att iowas fot är av stål och VIKER SIG INTE SÅ LÄTT, GÅR IAF INTE AV SÅ LÄTT!
HA! meeeen nu är det bara massor med veckor då jag måste vänta ut blödningen och svullnaden.
Kul.
Röntgenpersonalen berömde min smidighet då jag fick åla satan på bordet för att få rätt vinkel.
"vilken bra patient"
"så smidig du är!!"
Kommentarerna haglade ner över mig. Haha.
Tydligen hade det vart strömavbrott o några maskiner gått om intet därav den långa väntan.
Mitt i ternet funkade i te heller så jag SATT VERKLIGEN I 1,40 TIMMAR UTAN ATT GÖRA NÅT. REKORD.

Insåg nyss att jag råkat stänga av internet...så nu äre igång igen.
Men vilken pers!.
Nu fick jag ju lov att titta på samma fläck i massor med minuter och jag hann önska livet ur minst fem i väntrummet.
Meeeeen det är över nu iaf.
Och jag kryssar av doktorn på veckans göra-lista.
Check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0