10/9-13

Hej!
Nyss utkommen från doktorn. Förata gången i mitt korta liv som jag fått välja om jag ska vara sjukskriven eller ej (pga finger) jag som tänker på ALLA ANDRA - dvs er - ville ICKE va sjukskriven och kosta (mer) pengar. Ni kan skicka ett tackkort.

Är iaf i vtown o ska träff Thünderpussy och Cat Von P! Uugh! inte varje dag.

Synd att jag fortf mår som ett babianarsle.
Blä.
2 nätter stundar. Imorrn ska jag till tandläkarn och få min nya bettskena för endast 3000kr.
Blä på det med.

Vart fan är mina kompisar undrar jag.
sitter med a-lagarna på en bänk och väntar jag...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ska få bettskena på måndag! Märks att vi är släkt 👍

2013-09-10 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0