4/1-14

Goder afton!
Idag fyller min käre och näre vän Thünderpussy år - gratulationer till henne!!! Och ett hurra; Hurra!
 
Jag har hunnit varit ledig i hela 2 dagar. I torsdags händer inte så himla mycket, eftersom jag var såjävla trött efter 9 nätter.
Igår var dock en bra dag då jag fick åka och handla min GREEN LANTERN  - min nya dammsugare (sladdlös),
Och en MP3 för jag spyr på appels produkter.

Idag använde jag mig av gröna lyktan eftersom jag insåg att jag typ pajjat den "vanliga" dammsugaren eftersom jag GLÖMT sätta in ett filter så allt skit och damm och bajs har hamnat i motorn HAHAHAHHAHAHA.
Dammsugarjävlen. Tyckte den lät mycket.

Nåväl.
 
Idag så har jag inte gjort mkt alls. Vi gick ner och kollade in Årsta Gym eftersom jag är världens hurtigaste person.
Helt ok gym - helt ok priser.
Kanske ska bli medlem där med..

Nästa vecka väntar helvetes veckan med 5/7 nätter., Jihoo.. Men sen är det födelsedagsvecka!!!
MIN FÖDELSEDAGSVECKA!

Tjiho!
 
 
Nää..nu ska jag titta vidare på hockeyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0