30/10-13

Dagen har flytit på. Gjort klart tysk-boken. När klockan slog 14 så beslutade jag mig för att åka till närmaste centrum eller ja...det är lika långt till liljeholmen som det är till centrala huvudstaden... 2 stationer...men iallafall...liljeholmen blev det. där köpte jag mascara på body shop så man vet att inga djur farit illa för att jag ska ha fina fransar....sedan gick jag in på second hand butiken och hittade 5 böcker, en glastavla att ha i fönstret i badrummet, en nu mugg och ett par byxor! Weee.

Jag gick hem, tog ca 15 minuter. Fantastiskt vad nära jag är ALLT. Årsta är typ i mitten av allt...

Nåväl.

Imorgon ska jag åka mot upplväsby o träff mormor o senare Thünderpussy. Sedan är det röntgen och jobb för resten av slanten så att säga.

Sitter nu och letar hyllor till vardagsrummet...det ska bli sjukt skönt att få hit mina älskade böckeeeeeeer!!
Suttit ochp lanerat julskit också.
Jag jobbar julo nyår i vanlig ordning så Jonossi får åka iväg med familjen o skida o fira jul.

Lika bra att jobba tiden går så jävla snabbt! Och sedan är det januari och Iowa blir trettio, och får massor med presenter o världsmakt!!!
Mohahhahahahaha. Åter till letandet av hyllor....
Bye.

29/10-13

Ledig!!! Aaaaaaah så skönt. om än 2 enkla dagar bara men ändå.
På fredag ska jag få röntga nacken lite. klockan sex på morgonen...amen va fan?
Sen jobbar jag helgen.
Har nyss adressändrat oxå. no longer vtuna hood gangster.
Hänger numera med hipsters, skäggiga småbarnspappor och fåglar.

Yeah.

Vad mer är nytt? Inget direkt faktiskt. Jo! Ett svullet ben...typ höften...skitkonstig och öm satan...måste ha sträckt mig..
Jag har köpt nå nya värme plåster på apoteket...få se om det kan vara nåt.
jag har gått igenom ALLT på apoteket och göra själv grejer...allt som återstår är att vända sig till hokus pokus grejer som akupunktur o oljor o stenar o kristaller typ. Hahahahaha. Eller inte.

Säger röntgen att inget är fel så lägger jag fan in mig på psyk.
Eller på nån smärtklinik tills jag är diagnostiserad.

Imorrn ska jag fortsätta på mitt tyskland kollage/minnes bok. Snart klar. Kanske en repa till liljeholmen o second hand.
Upptäckte ikväll att jag inte bor långt från telefonplan.
DET VAR JU SOM ANDRA JÄVLA SIDAN JORDEN NÄR MAN VAR MINDRE.
Världen kryper när du vidgar dina vyer.
Puss

15/10-13

Blöööööö! Tröttheten går inte att beskriva!
Och smärtan i nacken... möööööö.
Jag har fått en remiss för att röntga nacken iallafall.

jag är HEMMA för första gången på åtta dagar. Ligger i soffan och glor på Fresh Prince in Bel Air.
Igår var jag ute på en 2 timmars promenad i mörkret, jag har tydligen "utvecklat" någonting som heter " ögonmigrän".
Vilket är en rimlig förklaring till mina episoder av ljusskygghet osv.
Jag har utvecklat vampyrögon och är alltså, på riktigt, ljusskygg.
Hahaha. nice. The darker the better.
Jag fick sällis av en random katt en bra bit också...tills hen bestämde sig för att sonika lägga sig ner och typ sova...då ick jag fortsätta ensam.

Nåväl...ska sova en stund nu. Det är jag värd.

7/10-13

Är det ens den 7e idag? Skitdetsamma...jag är nyvaken och ska snart äta frukost. sen bär det av till vtown för att lämna blodprover och jobba 6/7dagar. Jag fick iaf se min sambo i 2 timmar igår kväll innan vi somnade...
Annars då...jovars...firade morans födelsedag förra veckan med god mat och i helgen som var hade jag besök av Uno, BDB och Thünderpussy som fick sig god mat och god äppelpaj med vaniljsås...
Denna vecka kommer gå till historien som boring as hell...
Plus då att min enda lediga dag denna vecka ska spenderas på jobbet ändå för vi har Nattmöte då. mööööööööööööö!

Följande veckor kommer jag få kompensation då jag ska hålla i mina brutala brand/säkerhetsutbildningar...som att genomgå en militärövning! Amen nä...men typ.

Iövrigt utöver jobb denna vecka så har jag utbildningar inplanerade för egen räkning, alltid så smidigt planerat och på fina tider när man ligger och sover som bäst..från 13.00 liksom.
Doktorn ska besökas på fredag 13.30 amen ni ser...så smart planerat av mig när man har jobbat...lägga sig vid nio på mörra och upp 12 för att äta nå slafs och sedan åå utbildningar/doktorsbesök. Katastrof.

Möööööö

RSS 2.0