Sista förbannade oktober helvete, 2011

Nu är jag trött på tandläkare.
JAg har vart bedövad i käften i över 5 timmar nu. Har hon bedövat permanent eller??

AJa, käften mår ju bättre iallfall, det firas med godis nappar - smak?? Öh...kola.

HAr avslutat en av mina jobbhelger som har passerat smärtfritt...typ...iallafall psykologiskt.
Ett xtra pass väntar på onsdag.

Imorgon ska jag åka till tibble för att köpa lite skit till min outfit jag ska ha på halloween festen på lördag.
JAg kunde tvärr inte vara med när alla andra klädde ut sig denna helg så jag kör nästa!
Jag tror nog att jag kommer se riktigt jävla bra ut. Eller inte alls. Återstå att se, har beställt hem prylar och så...imorgon handlas det lite rekvesita...

KBT imörra också...på eftermiddagen för en gångs skull. Fan va svårt jag har att ta mig upp till förmiddags sessionerna.
Cant do it.

Ja, hungrig är man också. Eftersom jag gick av imorse så har jag endast ätit innan läggdags vid 07.30 i morse...
Men jag kan fan inte äta med en käft som är halv.

14 TIMMAR UTAN FÖDA ÄR ETT REKORD!!! Jag kommer avlida.

Adjö grymma värld.



okt. 25, 2011

Har precis lagt mig för att sova en stund innan nattpass ett. Har vart på kbt, always nice, apoteket för att köpa sånna där piprenssaker till hålrummen mellan tänderna, sen vidare till bibblan för att skaffa ett nytt kort samt låna alla deras anatomi böcker.som är från typ 1700 talet. men jaajaa....nä sov dags..

Okt. 24, 2011

Usch. Aj. jag har så jefla ont i mitt tandkött. har ni genomlidit att tandläkarwn skrapar UNDER ditt tandkött, vid roten...alltså typ 4-6 mm upp under tandköttet. inte mysigt och lite smärtsamt...mest nu timmar efteråt, svullet tandkött...och detta gjorde jag frivilligt och betalar för det. 3 visiten på måndag då ett hål ska lagas...tur att man fått bra lön för detta "frivilliga" projekt lär gå på ett x antal tusenlappar. fan vad jag blödde...jag spottade koagulerat blod så jag trodde fan jag sku få anemi. jag hade blod i hela ansiktet...det hade liksom stänkt upp när hon grävde..ASBALLT!!!! Men nu är det synd om mig...för nu gör det ont och situationen är ocool. jaja...jag och Empa ska kolla på biljetter senare ikväll så man vetvatt man kommer iväg till Kina... Imorgon jobbar jag...sen ett xtra nattpass på onsdag ,ledig torsdag för att sen jobba fre, lörd, sönd. har även bestämt mig för att jobba nyårshelgen...nästan. men det ligger på schemat och känns onödigt att inte tjäna dom pengarna som jag kan leva lyx på i China country. Puss. heeej

okt. 23,2011

Ohoj!! Har precis kokat massor med liter water eftersom hela vallentuna typ är utan vatten och det som finns måst kokas.. Annars så tittar jag på Penn & Teller och blir förbannad över allt de tar upp...fast med roliga inslag och massor av ordet "fuck". Yes. a

okt. 22 , 2011

God kväll. idag har det verkligen inte hänt nåt mer än att jag tagit mig hem från Empa i täby området. jag gick i säng vid 07 tiden i morse och vaknade av Sid röst vid 11 tiden. Omänslöigt tidigt och framförallt eftersom jag kom i säng så sent. mådde därefter.. ingen pigg iowa. Jag hade en skitmysig fredag med Empa. vi lagade mat och drack god öl. sen mitt i natten ringde vi en raxi som hämtade upp Sid. Varför är alla ideer goda efter lite intag av alkoholhaltig dryck?? Sååå jag var väl hemma igen efter 16 tiden. ätit lite, sovit lite...Allt gott nu. Jonossi har fått tag på en lägenhet i Shanghai. Very much greatness. underlättar mina framtida besök en aning. Imorrn hoppas jag på att få komma ut o skogen och vandra lite. men det återstår att se om det blir av. Dock kan man ju hoppas. Nästa vecka är jobbvecka med inslag av Kbt och tandläkare. fy. jag ser inte fram emot tandläkar besöket.. hon ska nämligen in och rota under mitt tandkött ..hua. det är lika illa som det låter. Och enl henne kommer det göra ont ont ont. Nåja. inget man inte gjort förut. jag måste dock vara en av få människor som är hos tandis 1 gång i månaden...frivilligt. Dock har jag den bästa. Aja. klart slut för denna gång.

Okt. 19, 2011

Natt två och jag lider av en molande huvudvärk...vaknade inte direkt på rätt sida heller...eller..vaknade med huvudvärken kan man säga.

Och hur roligt det än är att ha mitt jobb så är det inte roligt när man har en obotlig huvudvärk. 

Speciellt inte när det är städdag.

På fredag ska jag träffa Empa för en god middag med god dryck. Mumsfillibubba!
Förhoppningsvis är kopf-värken borta då.

AJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

Tschüss!


Okt. 18, 2011

Well well.. Här sitter jag och degar..

Försöker få ordning på min eventuella jul-ledighet. Är i valet och kvalet liksom... behöver ju alla xtra pengar jag kan knåpa ihop, meeen o andra sidan så är nyårshelgen (som jag jobbar) sista helgen Jonossi är i Svea Rike...
Aja skitdetsamma får la se vad som händer.

Ska jobba nu 3 nätter. Var sjuk i söndags med halsont och sån jvla värk i kroppen men i måndags morse var det som bort blåst... hmm...nå riktigt stort på g kanske?
Ja, vad annars liksom, det händer inte så mkt just nu, kanske därav avsaknaden av inlägg??


Äh, sku int tro det. Det är ren lathet. Har ju en ny supermobil som är min nya dator...FÖrmodligen tröttnar jag om ett par dagar.

Kanske dags att lägga upp ett par bilder? Vi får se imörra.

gmorrn


okt. 16, 2011

Halloj mitt i natten... kör ett litet inlägg fr nya mobilen...så jag e inte full om ni undrar varför vissa bokstäver byts ut eller saknas helt. tar sin lilla tid att lära sig. som jag konstaterade mef Finkel tidigare ikväll att man lär sig sämre ju äldre man blitt.... kostade mer än en förmögenhet... ja...annars är det typ som vanligt...har ont i halsen dock. och huvudet. jobbigt och jävla irriterande. aja ska försöka sova lite... såååå gnatt.

Okt. 10, 2011

Nyss pratat med Jonossi som börjar göra sig hemma in the China Country..
Jag är förvirrad mina vänner... eller alltså...jo det är fan.

Jag fick för mig att jag hade HUR MYCKET SOM HELST planerat denna vecka (eftersom jag antar att saker "bokar" upp sig av sig självt) men när jag tittar ner i kalendern så ekar det tomt.
Vad hände? Så vänder jag blad tills nästa vecka och ser att jag självklart bokat upp allting då. På en jobbvecka.
Då jag jobbar mån, tis, ons... Då ska jag träffa vänner och ha mig.
Denna vecka är jag ledig.

MEn det är skööönt att vara ledig och lite ensam också, då hinner jag läsa en bok, ta en kaffe och bara....
öh...lata mig?

REFLEKTIOOOOOOON!

Jag har börjat med KBT igen...trots att "problemen" som dykt upp sen 1½ år förmodligen kan förklaras i den där sköldkörtelhistorian.

Meeeen va fan. FInns säkert nåt att jobba på...typ min negativitet emot ALLT. MIn självbild, som många gånger är för bra och allsmäktig för mitt eget bästa.
Och dessa känslor...att det ska vara så jefla svårt att hitta kontakten med dom...

MEn kanske mest för att det är roligt att prata med någon som kan svara på ALLA mina frågor.
Eller ge en kvitto på att man fattat rätt. Det är trotts allt kul med hjärnan och dess aktiviteter, eller saknad av aktiviteter...
Att upptäcka nya sidor hos en själv som man inte ens visste fanns där...många gånger är det inte så roligt att inse att man är betydligt "svagare" i själen en vad man trott men å andra sidan så behöver jag bli mer "mänsklig" på  den fronten - gällandes mig och ingen annan.

Så vad härligt då! En hel vecka i filosofins tecken! Hurra!

Bananklasar?




okt. 8, 2011

I still got it.
Gårdagskvällen/natten spenderades på min egen baksida - Anchor, med Cat Von P, Wasa, Sid och Johanna.
Vansinnigt roligt hade jag!
Det första som händer när jag sticker in näsan är att jag får en öl i handen av en vänlig själ som såg hur törstig jag var... (ehm..eller hur).

Sid lånade en av mina ringar, för att hon skulle bli av med en snubbe som krängde, hon tappar sen bort ringen men i all fylla så hittar Johanna den - tack så mycket.

Kvällen avslutades med käk från Kebabhaket....jag bjöd vår eliminenta chaffis på käk...

Sen sov jag från 05 - 18. Skönt att sova bort all öl och vakna pigg och redo för arbete!

Typ så! Piggelin och fresh som en ros!


Japp!

Okt. 4, 2011

God kväller.
Här är det en aningens kaotiskt...jag har tagit över Jonossis htc telefon (eller vad den nu heter) och sitter och flippar och pekar på pekskärmen, samtidigt som jag kollar nya telefoner snäppet värre, jag ska köpa.
Samtidigt läser jag Marquis De Sade och försöker få tag på Empa, samt laddar ner div saker till mobilen/datorn.

Imorgon sticker Jonossi to China country, wish him luck. Jag blir då gräsänka i ett år(nästan).
Vad sägs om att bo på 42:a våningen i Shanghai?
Ska fan bli kul att hälsa på! Fast 11 timmar på ett flygplan är inte så lockande. Meeeen Meeeen, vad gör man inte?!

Medans jag skriver detta skypar jag med Jonossi...som vanligt väldigt givande samtal när vi gör 2 saker samtidigt haha *glader gubbe*

Imorgon har jag 2 möten att närvara på och på torsdag ett. Sen är det jobbhelg, så trevligt så trevligt.
Ska bli helt sjukt att ha lediga veckor igen då jag spenderar min tid utan Jonossi och sedan på hemmaplan!
Thünderpussy har planerat den årliga maskeradfesten och självklart ska jag jobba den helgen.
Tyvärr är det RÄTT JÄVLA KÖRT att försöka byta en natt och dessutom helgnätter...men en får la försöka.

Bla bla bla...whatelse is knew? Mja har lite bilder från helgen...ska föra över dom - förmodligen i helgen då jag jobbar...Lättare att göra det då.

Nu ska jag ta och ta del av en Ellos katalog jag fått av Moran...tydligen är det en massa rabatt om man köper MASSOR av kläder, så jag får pina mig igenom det..Undrar om hon betalar också?

Küss!

Öh! Fressten!

Är det nån som spelar Wordfeud där ute? Jag vill ha peeps att spela emot!
Lämna "namn" så addar jag. Tjo.

RSS 2.0