Okt. 4, 2011

God kväller.
Här är det en aningens kaotiskt...jag har tagit över Jonossis htc telefon (eller vad den nu heter) och sitter och flippar och pekar på pekskärmen, samtidigt som jag kollar nya telefoner snäppet värre, jag ska köpa.
Samtidigt läser jag Marquis De Sade och försöker få tag på Empa, samt laddar ner div saker till mobilen/datorn.

Imorgon sticker Jonossi to China country, wish him luck. Jag blir då gräsänka i ett år(nästan).
Vad sägs om att bo på 42:a våningen i Shanghai?
Ska fan bli kul att hälsa på! Fast 11 timmar på ett flygplan är inte så lockande. Meeeen Meeeen, vad gör man inte?!

Medans jag skriver detta skypar jag med Jonossi...som vanligt väldigt givande samtal när vi gör 2 saker samtidigt haha *glader gubbe*

Imorgon har jag 2 möten att närvara på och på torsdag ett. Sen är det jobbhelg, så trevligt så trevligt.
Ska bli helt sjukt att ha lediga veckor igen då jag spenderar min tid utan Jonossi och sedan på hemmaplan!
Thünderpussy har planerat den årliga maskeradfesten och självklart ska jag jobba den helgen.
Tyvärr är det RÄTT JÄVLA KÖRT att försöka byta en natt och dessutom helgnätter...men en får la försöka.

Bla bla bla...whatelse is knew? Mja har lite bilder från helgen...ska föra över dom - förmodligen i helgen då jag jobbar...Lättare att göra det då.

Nu ska jag ta och ta del av en Ellos katalog jag fått av Moran...tydligen är det en massa rabatt om man köper MASSOR av kläder, så jag får pina mig igenom det..Undrar om hon betalar också?

Küss!

Öh! Fressten!

Är det nån som spelar Wordfeud där ute? Jag vill ha peeps att spela emot!
Lämna "namn" så addar jag. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Annika

Adda MEJ!!! Annika 84

Observera mellanslaget!

2011-10-05 @ 10:26:29
Postat av: Caroline

Åh jag köpte också en del kläder därifrån igår. Massa skoj!

Vi andra får det se det positiva i det negativa, i och med att J drar till Chinaland, kanske man får chans att träffa dig igen då! :) hahaha.

2011-10-05 @ 11:30:54
URL: http://crazyoldcatady.blogg.se/
Postat av: uno

millie spelar jättemycket wordfeud men hon har ingen egen smartphone så bara när hon kan låna/stjäla någon annans...

2011-10-05 @ 15:15:28
Postat av: Jenny

Jag hoppas på att vi kommer hinna ses lite nu. Dock har ju jag rätt mkt med plugg och jobb men försöker trappa ner på jobbet så mkt jag kan...vilket inte är jättemkt men iaf mer halvdagar så vi kanske hinner ses nån kväll eller förmiddag nån gng..om jag ej är helledig förstås.



Du får se till att ha dina vänner som Jonnas-substitut under tiden han är borta...inte riktigt samma sak, jag vet, men jävligt bra iaf! 8D



Kram på dig

2011-10-05 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0