So you feel it?

 - JUST WRAP IT UP AND SEAL IT, AND DEAL WITH IT WHEN A RAINY DAY COMES ALONG...


Fan va The Hellacopters är bra. Underbart jätte fantastiskt asbra.
Så tråkigt att inte kunna se dom mer.
Dom brukade vara det ända bra bandet man kunde lita på under somrarna....

Some other shit:
För att göra mina nätter på jobbet en aningens "roligare" så har jag under flera år(av nån okänd anledning) skapat ett musikaliskt schema, inte ett strikt sådant, det lyssnas väl på annat också, men det har blivit något av en grej.

Måndag: Rock N Roll
Tisdag: Power Metal
Onsdag: Folk Metal
Torsdag: Black o Death Metal
Fredag: Glam Metal
Lördag: Heavy Metal 
Söndag: Alternative Metal

Här sitter jag och sjunger/brölar/growlar/falsettar bäst fan jag kan.
Konstigt?
Keeps me sane..


Kommentarer
Postat av: svenmelander

haha skön idé

2009-04-07 @ 02:17:22
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0