Dec. 15, 2009

Här sitter jag och planerar min födelsedag. Varför vet jag inte. För inte fan är det nån som NÅGONSIN kan göra någonting när jag fyller år. (suck o stön, trevligt kön liksom).

Min Närbo och jag satt och hjärnstormade om att hyra in ett band som vi tycker är bra. Lite Death Metal.
Då vart problemet istället vart vi skulle placera pojkarna som spelar.
Jag har en liten men befintlig erfarenhet av att bygga provisoriska scener av lastpallar och dra smått fungerande utrustnings elektronik. Ja man kan säga att jag är en hobby roadie.

Men vart någonstans i denna lantliga/halvsmåstadsaktiga ort skulle det ens klassas som "okej" att hyra in ett band som utan tvekan ger dig tinnitus på första riffet??
I skogen så klart. Men det är dyrt med generatorer. Om vi har festen på öppen plats kan ju vilken tjomme och idiot tro att dom är välkomna - och så är inte fallet.
Oh no - här ska det prioriteras.

Folk som prioriteras är:

Dom som vet vad jag heter i fullständigt namn, när jag ens fyller år samt hur många år jag bliva.
(räknar med 3 personer här)
Härliga grabbar.
(Alltid givet)
Engelsmän och finnar.
(För att det är fint folk)
En(nykter)chaufför.
(Bra att ha tillhands)


- Om det nu ABOSLUT måste komma andra tjejer...så är det dödsstraff att ens yttra sig om musiken, hur odrägliga grabbarna är, ölen eller lokalen. Shut the effen up.

Festen ska innehålla:

Fotbollsmatch
Brottningsmatch(er)
Mer fotbollsnack
Armbrytning
Fyllesånger (inget Yl - utan sång)
Ronny och Ragge imitationer - I min ära såklart
Ölduschar
Ryggdunkningar

Festen ska ABOSLUT INTE innehålla:

Ockupation av toalett (tjejer)
Rödvinsspyor (tjejer)
Gråt (tjejer)
Sminkrester på handfatet (tjejer)
Skitsnack (tjejer)
"jag har aldrig" (tjejer)
Attentionwhores (tjejer)

För dom som tror att det är kul att bjuda mig på nått annat än öl - waste of money.
För dom som inte fattat att jag inte tycker om Linkin Park/In Flames/Greenday el poprock överhuvudtaget behöver INTE ta med sig musik.

Ta med dig egen mat om du blir hungrig - fyllekäka inte ur min kyl.

Väl Mött // iowa




Måste nog finslipa på några fler punkter... Men detta ser ju lovande ut..
- Vem vill komma???


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt och se att man var bjuden:

"Engelsmän och finnar.

(För att det är fint folk)"



I'll be there!

2009-12-15 @ 16:37:01
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: uno

först gissade jag att jag e kategori 1 ("Dom som vet vad jag heter i fullständigt namn, när jag ens fyller år samt hur många år jag bliva.")



men jag vet inte om jag klarar av att "Shut the effen up" om alla dom hära punkterna: "om musiken, hur odrägliga grabbarna är, ölen eller lokalen"

- vilket du veet!!



och måste jag komma i drag?



jag får helt enkelt anta att jag är i en hemlig vip kategori och får bete mig hur jag vill för att jag älskar dig :)

2009-12-16 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0