Dec. 6, 2009


Detta är min favoritbild...tavlan går bra ihop med min livsfilosofi.
"I motgång oövervinnelig, i medgång odräglig"



Ser lite ut som en oschysst fotbollsmatch, knät i ryggen menar jag....ser ut som
typ Cristiano Ronaldo och Rooney som biter i hans hals eller kanske Scholes.
Snubben med mössan kan vara Chelseas Petr Cech haha..
Brevid honom (med olivkvistar på skallen) är ju lätt Fredrik Ljungberg som alltid ska klämma sig in och kråma sig på bild...
Alla lik i bakgrunden är sk "supportrar", hooligans...
Den "döde" karln på golvet är Zlatan som vilar ljumsken..
Och slutligen djävulen är klockren som Pierluigi Collina
!!

Nu betyder bilden ännu mer för mig *glader gubbe*


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Alla huliganer skulle få bråka ifred på ett villkor: De måste vara nakna!

=)

2009-12-06 @ 15:38:34
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0