Hallå!

Jag vaknade 05.30 imorse med dessa två i mitt huvud:


Ser ni den "röda tråden" mellan gay-nallen och Mr.Fehn!!
varför vaknar jag och funderar över likheten  mellan dessa två???


Aja Annars så vart det 3 st "oj då" i förrgår.

"oj då" nr1: jag råkade drutta en Kiwi ner på golvet...
lät den ligga eftersom jag skulle gå 1 meter till, in i garderoben..
tänker för mig själv att "TRAMPA INTE PÅ DEN"
Resultat:

 

"oj då" nr 2: "Nån"  -  "rååååkade" komma åt brandlarmet....


"oj då" nr 3: Knappen flög....



Idag avslutades kursen där jag lärt mig agera diktator :)
Med på kursen satt en kvinna som såg ut så här...
Det  var det jag kunde fokusera mig på 110% under hela tiden....
Att jag hade Dr.Snuggles som min kurskamrat!!

Dass var dass und dass war alles...

höres

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Fy fan! Jag är magsjuk och har också en Skitdag. Dass är verkligen Dass. Kul med en Snuggeles-tant. Själv såg jag en gubbe på fyran som såg ut som en kotte. :)

2009-02-19 @ 21:25:27
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka Thunderpussy

Hahaha, va rolig du är Anna! Jag hade så gärna velat se den där kurskamraten. Jag vill också träffa Dr. Snuggles!! Och jag tror nog att du börjar bli lite frustrerad om du nu vaknade och tänkte på de två lång just när du vaknat...uh... men frustration över vad...hum? :P



2009-02-20 @ 17:37:57
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0