Ett stycke ytligt problem!

Hur fan ska jag ha håret på onsdag? Går inte att variera sig så himla mycket när det är långt och nordisk standard på det.
Locka håret är uteslutet - lockarna håller inte mer än i 1 timme sen är det rakt igen.
Utsläppt är jobbigt då det är ivägen och faller platt pga längden
Uppsatt är tråkigt för det har jag ofta.

Någonting som är ett genomgående tema är dock att vissa tror att ens hår är deras egna privata "mark" att utforska.
Tjejer kommer fram och ska rycka för att kolla om det är förlängt, eller inspektera färgen (neutral btw).
Killar kommer fram och drar i hästsvansen för att liksom "skapa kontakt" ...
Jag har alltid tyckt illa om när folk pillar på mitt hår, ALLTID. Do NOT mess with the hairdooo!

Jag vill ha nåt skitlätt som tar max 10 min att fixa till och som sen håller sig. Nån som har en ide?

Annars tar jag Axl-lösningen den funkar alltid. För man kan alltid lita på Gud Axl.
(nej inga cornrows dammit!)


Höres!


Kommentarer
Postat av: Anonym

beetch ja gpillat på ditt hår inte hatar du mig :D

2009-01-31 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0