Saker man inte vill VETA om sina kompisar!!!

Eftersom mitt namn börjar på A så hamnar jag ofta först i namnlistan på folks mobiler, VIlket gör att vissa sms eller mms eller rent av samtal blir fel skickade/ringda.
För ungefär 10 minuter sen fick jag ett sms av en kompis som ABSOLUT inte var menat till mig, snarare hans flickvän...

"Hej Bejb, jag har nu inskaffat en ny fin "lem-ring" som jag vill prova med dig så snart vi ses"

sen stod det en massa saker han ville göra med henne. Men det vill jag inte skriva här hahahaha.

Jag visste inte vad jag skulle göra, iom att han lär ju fatta att han skickat fel ganska snart, när hon inte svarar och leveransrapporten visar att det skickats fel...så jag skrev lite checkt tillbaka att "jag fick inte hela messet - skicka igen om det är viktigt"  - så han KANSKE tror på att jag inte sett allt liksom. Vilken jävla grej.
Jag kommer inte kunna se honom i ögonen nästa gång vi ses. Vilket vi inte gör ofta så det är braaaa!!!!

Om han inte läser detta dvs. Men äh!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0